کاور مبل ژله ای

کاور مبل ژله ای

امروز به زبان ساده کاور مبل ژله ای رو معرفی میکنم و راجع به اون توضیحاتی میدم

اگه از تمیزکردن مبلمانتون خسته شدید و یا نگران کثیف شدن اونها هستید واز ملحفه کشیدن روی مبلمانتون بدتون میاد و پیراهن مبل های پارچه ای رو به دلیل پوشاندن کل نمای مبل دوست  ندارید واز روکشهای پارچه ای آماده خوشتون نمیاد

و معتقدید که هماهنگی و دکوراسیون خونه رو به هم میزنه و برای نگهداری از مبلمانتون به دنبال راه بهتری هستید

باید عرض کنم امروزه تهیه و استفاده از کاور مبل های پلاستیکی که به کاور مبل ژله ای معروف هستند خیلی مرسوم شده و بدلیل مزیت هایی که داره خیلی مورد استقبال قرار گرفته و از بهترین راهها برای نگهداری و محافظت از مبل بحساب میاد.

کاور ژله ای مبل:

وقتی از کاور مبل ژله ای استفاده می کنید علاوه بر اینکه مبلتون تمیز می مونه، خود مبل هم پیداست وبرخلاف پیراهن مبل پارچه ای کل مبل رو نمی پوشونه و این باعث میشه که از نمای زیبای مبلتون محروم نشید و خونتون هم دلگیر نشه.

خوبی کاور مبل ژله ای اینه که نمیگذاره مبلِ تون لک بشه و وقتی چیزی مثل شربت،چای یا قهوه روش  بریزه ازَش رد نمیشه. ‌

شاید برای شما هم پیش اومده که بچه کوچیکتون چیزی روی مبل بریزه ویا اونو لک و کثیف کنه

یا با خودکار خط خطیش کنه و مُدام باید مواظب باشید که سمت مبلها نره و یا چیزی روی اونها نریزه

و یا وقتی مهمون براتون میاد مخصوصاً اگه بچه کوچیک داشته باشن دیگه همه اش نگران باشی که مثلاً بچه دست شکلاتی شده اش رو به مبلها نماله و اونها رو لک نکنه

ویا آب پرتقال یا میوه ای که داره میخوره روی مبل چکه نکنه اینجا دیگه نمیشه کاری کرد و چیزی گفت ولی با تهیه واستفاده از کاور مبل ژله ای این مشکل به کلی رفع میشه و بدون نگرانی میتونی از مبلمان و صندلی نهارخوری استفاده کنی.

کاور ژله ای مبلمانکاور ژله ای مبل در حال حاضر بهترین پوشش برای سرویس مبلمان بحساب میاد و میتونه از مبلمان در مقابل انواع آلودگی ها محافظت کنه.

پس سریع تر دست به کار شید واز این مدل کاورها برای مبلتون تهیه کنید.

اگه سوالی درمورد این نوع از روکشها دارید بخشهای دیگر سایت مثل نوشته ها ویا سوالات متداول میتونه راهنمایی تون کنه در قسمت گالری تصاویر هم می تونید نمونه کارهای انجام شده توسط کاور مبل تشریفات رو ببینید همچنین در این قسمت  امکان مقایسه بین انواع روکش مبل وجود داره.

4 دیدگاه

    • ما همیشه توصیه می کنیم سرویس مبلمان بطور کامل کاور شود. یعنی برای مبلمان و صندلی های نهارخوری بصورت همزمان سفارش کاور بدید . اگر کاورصندلی غذاخوری واجب تر از مبلمان نباشد کم اهمیت تر هم نیست . به علاوه اینکه این کار باعث صرفه جویی در هزینه هم میشود چون سفارش بصورت جدا جدا بالاتر برای مشتری در میاد .

دیدگاهتان را بنویسید